2015. április 27., hétfő

"csini virágos táska" - vinka módra

Na, végre sikerült talpra állnunk, miután egy csúnya vírus lekapta a lábáról a kis családunkat. Addig a varrás is pihent. És sajnos addig a blog is pihent. 
De miután észhez tértem, gyorsan befejeztem a táskát, amit már korábban elkezdtem.
Az inspirációt innen vettem.


 
A varrogato.blogspot.hu oldalon nagyon sok varrnivaló ötletet lehet találni. Imádom böngészgetni a blogot, mert nagyon sokoldalú, a varráson belül és kívül is sok témakört érint. 
Itt találtam rá a "csini virágos táskára" is, ami elsőre rögtön megfogott. 



A képen lévő szabásmintát kicsit átalakítottam, átméreteztem, aztán nekikezdtem. Ezen a képen nem látszik, hogy ennek a táskának van-e bélése, de én úgy gondoltam, hogy az azért mégiscsak kell. Meg zseb. Mindkét oldalra. Egy felül nyitott, meg egy cipzáros. 
Én vékonyabb anyagból csináltam, ezért az enyém nem áll úgy meg, mint az eredeti "csini virágos táska". De az enyém viszont nagyon szépen tud feküdni ;-) 
Nézd csak:


 


Na meg persze lógni is: 




Az anyaga vékony farmer, a bélése pedig kék-fehér virágmintás vászon. 
Abból / abban vannak a már korábban említett zsebek:











Korábban már csináltam olyan díszítést egy ruhán, hogy sima egyenes öltéssel végigvarrtam az összevarrások mindkét oldalán. Akkor az ott nagyon megtetszett, így most is elővettem ezt a fortélyt tarsolyomból:


Azzal, hogy a sötét anyagon világos cérnával készítettem ezt a díszöltést, sikerült kicsit tompítanom a sötét szín miatti komorságot. Legalábbis remélem. Merthogy ez volt a célom vele.

Szerinted sikerült? :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése