2015. március 29., vasárnap

kislány mellény

A KicsiFiamnak van egy nagyon vagány, pufi mellénye, amit ilyenkor, kora tavasszal tud hordani. Nagyon szereti és én is nagyon szeretem rajta, mert irtó jól néz ki benne és emellett jó meleg is.



A minap igyekeztem az egyik szekrényben valami rendfélét varázsolni, amikor megtaláltam az egyik ezeréves, ütött-kopott fekete dzsekimet és egyből tudtam, hogy ez a dzseki lesz a megoldás arra, hogy a KicsiLányom is vagány mellényt hordhasson. 
Fogtam az ollót, kiszabtam az "alkatrészeket", összetűztem, összevarrtam. Egy szintén használaton kívüli rózsaszín poló segített abban, hogy kicsit lányos színű legyen a mellény :-)
a rózsaszín
az ezeréves, ütött-kopott


Ebből a dzsekiből és polóból indultunk ki és ez lett belőle:


















Már alig várom, hogy holnap a játszótéren kipróbálhassuk. Remélem, elég jó idő lesz hozzá :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése