2015. március 13., péntek

Áronka

A hétvégén először találkozok a rokonom rokonának a rokonával, aki egy másfél éves Áronka. Arra gondoltam, hogy valami ismerkedési meglepit illene adni neki. Vagy ha nem is illene, de én azért adnék. Ilyenkor persze mindig szeretnék valami különlegeset és egyedit...



Egy másfél éves gyereknek lehet adni ruhát, játékot, de ezt szülői egyeztetés nélkül azért nem túl praktikus, nehogy egy huszonötödik teljesen felesleges dolgot kapjon. Ugyebár... Viszont kihasználható, hogy ő már pont annyira önállósult, hogy amikor pl sétálni mennek, akkor esetleg vmilyen játékot vinne magával, vagy a saját táskájába tenné az útravaló kekszet és innivalót. Ezért gondoltam, hogy egy kis hátizsák tökéletes lenne neki. Amit persze én varrok meg!

Szóval a hátizsák ma elkészült, majdnem kifogott rajtam , de a felmerülő galibákat betudom inkább a péntek 13.-nak :-)
A kis hátizsák egy totyogó gyereknek készült méret. Magassága 30cm, szélessége 24cm és 10cm mély. A hátizsák bélelt, háta és vállpántja párnázott. 
De most már a képek is meséljenek valamit :





Izgatottan várom, hogy vajon Áronka is készített-e nekem valami ismerkedési meglepit? ;-)

2 megjegyzés: