2015. március 9., hétfő

a következő ünnep

Na, tudjátok, hogy melyik ünnep közeledik nagyon gyorsan? ;-)
folyt.köv...
Ugye, így fejeztem be legutóbb?


 

Hát több helyes válasz is létezik erre a kérdésre. Itt inkább az a lényeg, hogy én mire gondoltam :-) Ekkor még határozottan a farsangra gondoltam, de aztán meg máshogy gondoltam. Azt máskor is el tudom mesélni - és el is fogom!!! -, de ami most sokkal aktuálisabb, az a március15. Tudom, nem egy tipikus dekorálnivaló ünnep, mert általában a megemlékezések helye van kidíszítve, amúgy meg a zászló és a kokárda, ugye?
Mivel idén terveztem, hogy családostól részt veszünk a helyi futóversenyen ( március15, 1848m), szükségesnek tartom/tartottam, hogy a KicsiFiam valamit érzékeljen az ünnepből. Éppen ezért készítettem egy piros-fehér-zöld fali-/ajtódíszt, amiben kicsit ő is besegített... Ezt a részt nem mutatom meg :-)
Szóval elővettem a régóta gyűjtögetett babyételes üvegek fedeleit. Jónéhányat lefestettem pirosra, fehérre illetve zöldre.



Száradás után a belsejébe ragasztót csöppentettem, belemártottam a kiszabott kötöző anyagot és újabb száradás után rákötöztem egy a szekrényben már  régóta hánykolódó akármire:




Ami aztán megfordítva így nézett ki.



Tetszik? :-)

Egyébként a futóversenyről nem találok semmi infót... Pedig tavaly volt... Pedig tényleg el akartam menni ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése