2015. március 18., szerda

bevásárlás

Sok minden kiderült mostanában. Főleg a vásárlással, bevásárlással kapcsolatban. Azt eddig is tudtam, hogy különösebben nem szeretek bevásárolni, főleg nem üzletekben lődörögve vásárolgatni. De ennek ellenére azért néha mégiscsak kell.


 

Bevásárolni például azért majdnem minden nap szoktam, mert hát azt ugye a család és főleg a gyerekek mellett nem nagyon lehet kihagyni. Ha már muszáj, akkor azért igyekszek (környezettudatos anyuka lévén) nem nylon szatyrokkal megrakodva hazatérni, ezért kosárral / vászontáskával / hátizsákkal felszerelkezve szoktam vásárolni indulni. Mint a szüleim. Akiket - mint tudjuk - kivételesen szép bevásárló táskával lepett meg a Jézuska karácsonykor :-).

Szóval mik is derültek ki mostanában? Például, hogy mások is szoktak vásárolni. Meg, hogy mások is szeretik a szép bevásárlótáskákat. Aztán az is kiderült, hogy sokan szeretik a baglyokat. Vagy ezeket együtt : a szép baglyos bevásárlótáskákat. Meg aztán az is kiderült, hogy akik ezeket szeretik, azoknak pont nincs ilyen... Elég szomorú helyzet, nem?

Most azt kérdezitek, hogy tudtam én ezen segíteni? 
Hát így:




 





















Ha valaki - hozzám hasonlóan - szintén nem szeret bevásárolni, lehet benne munkába ebédet vinni. Vagy strandra menni... hmmm... belepakolni a törölközőt, naptejet, kis elemózsiát... Nemsokára eljön ez az idő is :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek, és a táskák is szuperek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket a képeket egy nagyon tehetséges fotós készítette, természetesen továbbítom neki a dícséretet :-) Köszi

      Törlés