2015. május 26., kedd

egy aprócska kalapocska

benne csacska macska mocska...





A rádióban minden egész órában azt hallgattam ma, hogy holnaptól végre végeszakad az esztelen mennyiségű esőzésnek, és indul a felmelegedés. 
Ho-hóó!!! Nade! A KicsiLányomnak nincs vékony nyári fejfedője. Vagyis hiányzik a ruhatárából egy aprócska kalapocska (benne csacska macska...)
Ma délelőtt, amikor a KicsiLányom valami érthetetlen okból csak aludt, csak aludt, csak aludt és aludt, gyorsan nekiláttam, hogy ezt a hiányt pótoljam.
Mondanom se kell, hogy a kinőtt, elhasznált ruhák szekrényéhez fordultam alapanyagért. Egy rózsaszín mintás ing-blúz féleség, és egy fehér lennadrág esett áldozatul. 
A KicsiFiam kalpját vettem alapul, átméreteztem és már varrtam is. 
Ez lett belőle:
Kifordítva pedig ez (itt már egy mackó viseli :-)):

Még néhány kép, hogy a mackónak a rózsaszín oldal is milyen jól áll :-) :




Annyira mutatós és annyira gyorsan elkészül ez az aprócska kalapocska (benne csacska...) .
A családban már minden gyereknek van ilyen, ezekután kinek fogok ilyet varrni?!?!? ;-)

2 megjegyzés:

  1. Megtaláltam a blogot, tetszik! Egy alanyt biztosítok a sapkához: Szeretnék egy H betűset Helinek rendelni, megvenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megtaláltad és annak is, hogy tetszik :-)
      Szívesen készítek Helinek is egyet, méretet, színt egyeztessünk majd.
      Szép estét :-)

      Törlés