2015. augusztus 24., hétfő

fejpánt autóba

Nyaralás előtti utolsó délutánon dobtam össze, a gyerekek alvásaideje alatt (bár, lehet, hogy pakolni kellett volna és akkor azzal is időben elkészültünk volna... :-))


 

Mivel szorított az idő, szabásmintát nem csináltam, csak szabadkézzel / minta nélkül vágtam ki a az alkatrészeket - alapos szemlélő a képeken ezt észre is veheti :-)
Nem tudom, másnál ez hogy van, de ha mi kocsiba ülünk, akkor a gyerekek hamarosan elalszanak és villámgyorsan előre is bukik a fejük. És ilyenkor én nagyon sajnálom őket. Mert úgy aludni rossz. 

Kerestem a neten valami jó alvós párna ötletet, de nem találtam meg az igazit. Mármint párnaügyben :-) Az elkészített fejpántokhoz hasonló képet láttam valahol, de nem sikerült visszakeresnem, így az ötletadó fotót sajnos nem tudom megmutatni. De csak, hogy tudjátok, egy gyerek volt rajta fejpánttal :-)

Szóval a fejpántok maradék anyagokból, összesen kb fél óra alatt elkészültek és így néznek ki:












A nyaralás alatti hosszú autóúton tökéletesen bevált, az előre bekni akaró fejecskéket megtartotta, sőt a KicsiFiam ébren is használta " mingyá elaludok" címszóval :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése