2015. július 8., szerda

kisfiú hátizsák

Emlékeztek Áronka hátizsákjára? Nektek is tetszett? :-)
Leonnak (de legalábbis az Anyukájának) is tetszett. Ezért kértek ők is egyet. És hát persze kaptak is.





Leon anyukája rám bízta az anyagválasztást. Azzal a kitétellel, hogy "valami jó pasis" anyag legyen. Ezzel kicsit belekerültem a csávába, mert hetekig járkáltam a helyi méteráru boltba, de nem találtam olyat, ami igazán tetszett volna.

Ezek után fogtam magam és rendeltem egy webáruházból (www.fabrikashop.hu) csodaszép anyagokat. Ezt a webáruházat már hónapok óta nézegettem. Figyeltem a szebbnél szebb anyagokat és sosem tudtam eldönteni, hogy melyikből rendeljek, mert minden anyag azt suttogta nekem, hogy "vegyél meg! vegyél meg!!! " :-).
Itt találtam meg aztán azt az igazán pasis anyagot, amit a hátizsákhoz is használtam.

forrás: fabrikashop
Az előző hátizsákhoz képest változtattam pár dolgo. Először is: kicsit kisebb lett a hátizsák ( magassága 25cm, szélessége 20cm, mélysége pedig 10cm lett ), aztán kapott pár zsebet kívül és belül is és kapott egy kis merevítést is, hogy jobb legyen a tartása. 

Először egy cuki kép a hátizsákról :-)


Aztán a részletek:

elől zseb és kisautók
hátul párnázott vállpántok













zseb belül
zsebek kívül, elől és oldalt










piros cipzár
színes fül













Leon gyorsan le is tesztelte a kis hátizsákot. Négy kisautó hordozására kiválóan alkalmasnak bizonyult :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése