2015. szeptember 29., kedd

ovis zsák

Húúúdenagyon vártuk már az ovit. Legalábbis én :-) Eddig, ha más mesélte, hogy ovikezdés, iskolakezdés, szépen meghallgattam, esetleg kicsit kérdezgettem, hogy könnyen ment? Vagy nehezen ment? De most nálunk is volt ovikezdés...





Mennyire más érzés ezt át is élni... Egy új korszak kezdete a KicsiFiam életében...és egyben egy másik korszak vége. De még olyan picike, és már korszakai vannak... 
Szerencsére ezek a korszakok azonkívül, hogy Anyunina (merthogy így hív :-)) érzéseit megcibálják :-), varrásra is késztetnek ám :-) 

Most például oviszsákot készítettem neki. Természetesen - az újrahasznosítás jegyében - már nem használatos ruha is áldozatul esett a projektnek. Most pl Apuka egykori kordnadrágja. Egyetlen hibája, hogy fekete (nem túl gyerekbarát szín), de maradék gyerekmintás anyaggal toldottam meg. És sárga cérnával varrtam. Így már nem olyan gyászos a kinézete :). 

Szóval a leírást innen vettem: http://fabrikashop.hu/en/workshop/bags/ovis-szett.html 
Métereken kicsit változtatnom kellett, mert a nadrágszár szélessége véges :-), viszont a nadrág-alapanyagnak köszönhetően extra hátsó zsebeket is kapott a zsák. És persze feliratot az elejére, hogy tudjuk, hogy kié is ez a zsák :-)
















A használatban végül kiderült, hogy a hátsó zsebeknek funkcionalitás szempontjából nagyjából nulla az értéke, mert annyi pakolnivaló nincs is, hogy oda is kelljen tenni valamit :-) De ezt egy ovi-szűz anyuka korábban még nem tudhatta - ugyebár... :-)
Viszont egyediség szempontjából szinte felbecsülhetetlen az értéke :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése