2016. április 18., hétfő

Csendes könyv - lányos változat

Hát elkészült a csendes könyv lányos változata is. Benne sok szép lányos dologgal, mint pl kisvirág, babaöltöztetés, mosás, katicabogár, mosógép ésatöbbi, ésatöbbi...




Ja, és ami az abszolút kedvenc (a mosógép mellett - merthogy az is telitalálat volt ám :-)), az a kicsi kutyus. Egy kicsi fogkefével. A kétéves KicsiLányom eszeveszetten dörgöli a kutyus fogait a kis fogkefével, majd susogva hadonászik még egy kicsit a kutyus szájánál:" öbjítettem" :-) Meeeg keeell zabálni! :-))
3 napja kapták meg a könyveket, és azóta minden nap - és persze naponta többször is - kézbe vették, dolgoztak vele, sőt cseréltek is. Nem is egyszer. Határtalanul boldog vagyok ettől :-)

Amikor pénteken átadtuk a könyveket a kis szülinaposoknak, nagyjából megnézegették, átlapozgatták, de aztán iszkoltak a másik ajándékhoz, a rollerhez... Kicsit elszontyolodtam, hogy mégsem aratott akkora sikert a könyvecske, mint ahogy vártam. De aztán, ahogy azóta foglalkoznak vele, az már teljesen megnyugtatott.

Ma pl szabályos közelharcott vívott velem a KicsiLányom, amikor magamhoz vettem a könyvet, hogy videót készítsek róla. Kénytelen voltam egy(néhány) újabb Bogyó és Babóca epizódott indítani neki, hogy a videó elkészülhessen :-)

A könyv képekben így néz ki :







A videó pedig ismét a facebook-on található.


Jó szórakozást hozzá 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése