2015. december 28., hétfő

iPad tok karácsonyra

Remélem, remekül telt a karácsonyod. Pont, ahogy szeretted volna :-)
A karácsonyi ajándékok is célba találtak? Mindenki a megfelelőt, a nekivalót kapta?




Nem könnyű, igaz? A gyerekeknek még csak-csak, de az ember a párjának egy idő után már igen nehezen talál, talál ki ajándékot. Ugye? Hacsak a párnak nincs egy kimeríthetetlen ötletforrást adó hobbija. Az enyémnek sajnos nincs...
Az évek múlásával - a sürgő-forgó mindennapok közepette - szerintem nem túl könnyű például a hobbitlan férjeknek igazi örömöt és meglepetést okozni.
Mivel az én férjem informatikusként dolgozik a szorgos mindennapokban és sokszor informatikusként működik itthon is, így ehhez a témához kapcsolható ajándékbeszerzés/-készítés lett a cél (nem túl nagy fantázia...tudom).

A másik szempont nálam, hogy legyen egy kis személyes része is. Látszon rajta, hogy az ajándékozó foglalkozott vele (ha nem is készíti, de legalább gondolkozott rajta, utánajárt, energiát fektetett bele... ). Szerintem ettől személyes, ettől szép egy ajándék :-)

És én pont ilyen ajándékot akartam adni (persze kapni is... :-)))
Minden szempontot összefésülve a végeredmény egy saját készítésű iPad tok lett. Pasis anyagból, pasis mintával.
Íme:


A nyakkendő farmerből van, ahogy a bélés is. Cipzárral záródik. Elől a zsebben tollat, fülhallgatót meg egyebeket lehet tartani :-)
Most éppen egy ajándék utalvány kandikál kifelé :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése