2015. november 2., hétfő

csatos tárca

Észrevettétek, hogy újra divatba jöttek a csatos tárcák? 
Én észrevettem :-)

Az internetet böngészve egyre több helyen futok bele ezekbe a szépséges tárcákba. Nyilván ki kellett próbálnom, hogy én is tudok-e ilyet varrni. És jelentem, tudok :-)


 

Gyorsan belevetettem magam, olvastam leírásokat, néztem képeket, videókat, és nekiláttam. Az első a rosszul megrajzolt szabásminta miatt ment a kukába. Ezért újratervezés volt szabásminta ügyben, ami már hasznalható tárcát eredményezett :-)
De a kivitelezés közben akadtak problémák... Szerencsére rájöttem a probléma gyökerére, így a harmadik prototípust már Nektek is meg tudom mutatni :-) (a harmadikat lehet egyáltalán még prototípusnak nevezni? :-))

Szóval a hozzávalók: fém tárca keret + szépséges virágos biopamut anyag + halványsárga bélésanyag (ami a fényképeken nem is látszik, de nekem elhihetitek, hogy szép :-)) + egy kis hókusz-pókusz...
A végeredmény pedig:






Tetszik? ;-) Nekem igen, úgyhogy további anyagok, csattok kikészítve... Majd azokat is megmutatom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése